2 Eylül 2011 Cuma

Sahilde Bir Hipo

     Evet efendim maceramıza Ege'nin gözde körfezi Edremit Körfezin'de (Daha doğrusu 'Gülşah Beach' de) başlıyoruz. Kilo verme planlarım benim gibi suya düşmüş ve diplere gömülmüştü. Ama olsun, yine de göbeğimi içime çekersem bir şey fark edebilir diyerekten indim sahile. Mayo olarak turuncu mayomu giymiştim, üstüme de b*ktan bir şeyler geçirdim işte o kadar önemli değil. Sahile bir ayak bastım, ne göreyim. Tabi, bilirsiniz bazı kızlar vardır, anneanneleri okumamıştır ve koca memeleri yerleri süpürür. Hah, işte bunlar onların ırkından mı diye düşünürsünüz ya... İşte onlar bizim komşu kızları. Bir ışıldamaya başladılar, ojeleri sürmüşler, parlatıcı sürmüşler efendim küpe takmışlar rengarenk bikinilerini girmişler. Bense acımasız gerçeklerin esiri olarak (a.g.) önüme, beyaz şortuma ve sarı bluzuma baktım. Selamlaşma, canımlar, cicimler falan filan. Canım sıkıldı tabi. Dedim teyzeme "Teyzecim ilerde oturalım mı?". O da bana "Gel gel burası iyi iyi." dedi oturduk o kızların yanına. Soyundum, dökündüm seksi mayom ortaya çıktı. Yanlış anlamayın obez değilim ama... Olmak istediğim gibi de değilim - Her kadın gibi -. Dikkatimi de çekti bu arada, kızlar hiç denize girmemişler orada öylece oturuyorlardı. Fönlü saçlarıyla. Tabi ben bir erkek ne kadar süslenirse o kadar süslendiğimden, garip garip bir kesme durumu oluştu arada. Birbirimizi kesiyoruz böyle bir baktım ki fark etmeden bıyıklarımı bürümeye başlamışım! (Tamam, evet, bıyıklarım var. Çıkıyolar. Alıyorum. Ancak evde ağda bitti.) Şöyle romantik anlar geçtikten sonra (!) "S*ktiret ben denize girecem lan" dedi küfürcan yanım. Mantık yanım "Gir de şnorkelini ve gözlüğünü alma. Salak gibi oluyorsun." dedi. Teyzem bana teklif etse de kabul etmedim gibi. Allahaşkına, siz hiç şu ana kadar şnorkel ve gözlükle güzel görünen bir kıza/erkeğe rastladınız mı? Rastladıysanız söyleyin ayaklarınızı öpecem. Zaten şnorkelden dudaklarım şişiyor Angelina Jolie dudağı oluyor inerken de Dilber dudağı. Neyse... Denize girdim sürekli de kontrol ediyorum kızlar gitse de alsam şu lanet olası şeyleri diye. Yüzerken size de oluyor mu bilmiyorum, ama ben kimseyle göz göze gelemiyorum. Mesela kayık kiralamış gruplar geçiyor, yüzümü dönüyorum, karşıma karşılaşmak istemeyeceğim tonton dedeler çıkıyor, hop dönüyorum, bir adam bana "Niye bu kız kendi etrafında dönüyor lan başım döndü?" dercesine bakıyor. Yine dönüyorum. Her neyse Bende bir havam olsun diye açıla açıla yüzmeye başladım. Balina gibi hızlı gidiyorum denizde fiyuw diye. İyi yüzerim yani. Ağbimler benim ağzıma burnuma su fışkıttığı için kaybederim yarışları. Sonra dedim arkama bakayım , eee kızlar gitmiş. Karizmanı gösterecek kimse olmayınca da karizman çiziliyor işte. Saat 19 oldu, teyzemle suda oynadık çıktık. Her gün böyle yani, gerçek dünyada yakışıklı cankurtaranlar, sörf öğretmenleri yok. Bizim Ferhat Ağbi var o geziyo ortalıkta işte.

Hiç yorum yok: